středa 21. října 2015

NOVINKA - SMRTNÁ ZIMA

Na velký knižní čtvrtek vyšlo mnoho (přemnoho) nových knížek a zajímavých kousků. Mezi nimi u Smrtná zima (Kate A. Boormanová) u nakladatelství Host. Mě vážně zaujala a tak už ji mám doma, yeeeey, a chystám se na ni v nejbližší době. Jde o první díl nové young adult série.

Autor: Kate A. Boormanová
Přeložila: Markéta Polochová
Počet stran: 368
Rok vydání: 2015, říjen


Anotace: Patnáctiletá Emmeline žije v osadě uprostřed hlubokých hvozdů, v puritánském společenství zcela odříznutém od okolního světa. Nehostinný kraj sužují kruté zimy a za hradbami číhá děsivý nepřítel. Jedinou nadějí na přežití je zůstat uvnitř. A dodržovat přísná pravidla rady.

Emmeline ví, že vydat se mimo pevnost je zakázáno, avšak stromy v lese jí cosi šeptají a táhnou ji ven na zapovězenou cestu. Už kdysi na ni vstoupila její babička, která za to tvrdě zaplatila. Přijme-li dívka od jednoho z členů rady nabídku k sňatku, mohla by jméno své rodiny očistit. Jenže její srdce touží po někom jiném. A sny stále volají…



Co na to říkají slavní? 
  • Smrtná zima je první díl fantasy trilogie, která se bude líbit všem fanouškům knih Hunger Games a Labyrint: Útěk i milovníkům spisovatele Patricka Nesse.
  • Poutavý příběh lásky a mrazivě věrohodné represivní společnosti. Smrtná zima vás dostane. — Julie Berryová, spisovatelka 
  • Stránkami Smrtné zimy jsem doslova proletěl, tak zoufale jsem toužil odhalit tajemství jejího fascinujícího světa. Je strašidelná, napínavá i dojemná. — James Dashner, autor série Labyrint


Závěrem se nabízí otázka, proč myslíte, že mám dvě? Schvááálně, kdo se trefí. Tipujte ;)

8 komentářů:

  1. Ze by souteeeez? :D
    Myslim, ze po te knizce vazne touzim :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to vypadá hooodně dobře. :3 A proč máš dvě? No to je jasný! Co když ta druhá skončí jinak? :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak na tuhle knížku už jsem taky koukala! :) Bylo by parádní, kdyby o ni byla soutěž O:) Ale kdo ví, třeba máš dvě jen proto, že se to pak dá lépe nafotit! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo lepe se foti jakej sem sysel a nestaci mi jedna :-D

      Vymazat
  4. Už se na ni klepu. Jsem zvědavá, co na ni řekneš. Dnes jsem měla tu čest u Darinky přečíst recenzi, která mě velice navnadila, tak jsem vážně zvědavá, co na ni řekneš, až ji přečteš.

    OdpovědětVymazat
  5. Och, to znie dobre!!! Mne osobne by sa to páčilo :)

    OdpovědětVymazat