neděle 25. října 2015

PŘIPRAVOVANÉ FILMY A SERIÁLY S KNIŽNÍ PŘEDLOHOU

V říjnovém luxoráckém magazínu Olga sepsala připravované filmy a seriály s knižní předlohou. Koukali jste? Klikněte na číst dál a probereme to spolu ;)


Tak se musím trapně přiznat, že většina z toho mi nic neříká. Seriálový Sparks? Tak to jsem zvědavá. I když Zápisník jedné lásky byl film, tak nevím, proč si nevyberou jinou knížku a filmují tohle, když už to tu jednou bylo. No neva. Uvidíme, co z toho bude. Temná věž od Kinga film? Wau tak to bude masakrrrr. To nevím, jestli dám v kině, bych si ukousala všechny nehty. Seriál Malé ženy vítám, jestli to vyjde, tak to bude boží. Malé ženy jsou mnou milovaná klasika, takže cokoli s nimi budu sledovat. Těším těším.

Co vaše názory? Na co se těšíte a co vám nic neříká?

2 komentáře:

  1. Jediné, na co se z připravovaných adaptací těším (co mě zaujalo) jsou Malé ženy a Artemis Fowl, zbytek mi nic neříká nebo mě to nezaujalo (viz Zápisník jedné lásky - nelíbí se mi to už jako film, pochybuju, že mě to jako seriál zaujme) :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jestli udělají seriálovou podobu Zápisníku jedné lásky, tak to bude naprostá katastrofa. Ne, prosím!!! Ale naproti tomu Odyssea... to by mohlo být dobré :) Historické filmy mám ráda.

    staymind.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat