čtvrtek 29. října 2015

KNIŽNÍ TOPY Z KNIŽNÍCH NOVIN/EK

Po delší době jsem listovala Knižními novinkami (časopis) a tady z nich máme pár fotek, které bych s vámi ráda probrala a prodrbala a zhodnotila. Týká se to nejprodávanějších knih.

BELETRIE


Dívka v pavoučí síti, to se dalo čekat, knížka byla hodně propagovaná, tak je jasné, že jsou na ni lidé zvědaví. Jsou světla, která nevidíme, tam táhne ta Pulitzerova cena, recenzi si můžete přečíst i u mě. Poslední aristokratka? Pane jo, ta je v topech už kolem roku, musím si to vážně přečíst. Zlodějka knih? Tak to je nějaké retro, protože to je taky starší knížka na to, aby byla v topech, dobře pěkně zlodějko :)

 POPULÁRNĚ NAUČNÁ


Láďo, Láďo, Láďo. To nebudu ani komentovat ... :-D Troje antistresové omalovánky, já ještě neměla v ruce ani jedny a nevím. Jsou lidi, co to milují a jsou lidi, co na to nadávají horem dolem. Asi se po nějaké budu muset podívat, abych to mohla zhodnotit dle sebe. Jako vybarvuji vcelku ráda, ale aby mě to nějak extra vyklidnilo? No nevím :)

PRO DĚTI A MLÁDEŽ


První jsem čekala, všichni jsme čekali, jak to s Americou dopadne. Ostatní knížky moc neznám, jsou spíš dětské, než mládežnické. Každopádně Zvířata kolem nás - moc pěkné graficky. A Bílý tesák? To je prodáváno určitě proto, že zase někde nějaká škola měla povinnou literaturu, to se vždycky klasika pohne :-D

Co by na to, souhlasíte, nesouhlasíte? Povídejte.

3 komentáře:

  1. Skvělý článek. Myslím, že u většiny z těch knížek se to dalo čekat, ale o některých jsem nikdy neslyšela (Jako třeba o té odd Kosíka, co je myslím třetí) a to si myslím, že se docela orientuji. :) Možná mi to nějak uniklo. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný článek :) musím se přiznat, že tak čtvrtinu z těch knih vůbec neznám. Trochu zaostávám. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Zlodějku knih jsem stále ještě nečetla, ale opravdu bych to měla napravit. :)

    OdpovědětVymazat