úterý 27. října 2015

SOUTĚŽ - SMRTNÁ ZIMA

Máme tu slíbenou soutěž o knihu Smrtná zima od nakladatelství Host. Vyšla v rámci knihománie, takže vcelku čerstvá novinka a někdo vás ji bude mít brzo doma. Více informací o knížce, včetně traileru jsem psala v tomto článku.


A co pro její získání musíte udělat? Výherce vylosuji pomocí randomu 31.10. Držím palce.
  1. Milujte mě <3, sledujte mě (fb blogu / ig blogu), sdílejte mě.
  2. Napište do komentářů kontaktní email.
  3. Jaká je nejúžasnější věc, co umíte? Pochlubte se něčím.
  4. Napište cokoliv, ať si počtu ;)
UKONČENO - VÝHERCE Adriana Gombalová

17 komentářů:

  1. Nejuzasnejsi vec co umim je pro me to ze umim cist :-) Ja vim je to slaby :-D ale tak to beru,bez toho bych se toho tolik nedozvedela.A protoze se do ciziny zrejme nikdy nedostanu,tak aspon skrs ty knihy muzu pocitovat krasy jinych kraju.A nekdy to mam i s vrazdou :-D a nekdy s romantikou.Pro me je kazda dobra kniha zazitek. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. 1. mite1@seznam.cz
    2. Nejúžasnější věc, kterou dokážu? Umím psát. Teď nehodnotím, jestli dobře nebo špatně, ale myslím to tak, že se dokážu vypsat ze všeho, co mě trápí, soucítit s vlastními postavami příběhů, ale umím ke i potrápit, ne že ne. :D Miluji psaní. Těžko bych hledala nějakou jinou věc, na které mi tolik záleží. :)

    OdpovědětVymazat
  3. strakovmaa@gmail.com

    Náročnejšiu otázku vymyslieť nešlo? Teraz mi napadá len veľa jesť, lebo začínam byť hladná :D

    OdpovědětVymazat
  4. 1. Miluju tě, sleduju tě na FB a přes Bloglovin :* :D
    2. monca.cermakova@email.cz
    3. Jsem v koncích. Nejůžasnější věc co umím? Nad tím jsem nikdy nepřemýšlela... Hrozně nerada se vychvaluju... (o pět minut později) Snadno se pro něco nadchnu. I když to není moc úžasné... Týjo na takhle pekelně těžkou otázku jsem ještě neodovídala. :D Já to vzdávám.. Asi nic úžasného neumím :D

    OdpovědětVymazat
  5. 1. Jako já tě teda sleduju na faceu (tam napíšu) a pak přes G... wait, tady ne :D To byl starej blog :D No, tak zatím nikde jinde :D A sdílím: https://twitter.com/osmtsn/status/659030014428598272, ale jsem protected, tak to beztak neuvidíš :D
    2. moncik.11@seznam.cz
    3. Týjo, nevím, nemohla bych říct, že se pyšním nějakou super dovedností, ale když už bych mohla hodnotit něco kladného, tak asi to, že jsem taková srdnatá osoba a ve společnosti jsem hlasitá a blázen, ne všem to může sednout, ale díky tomu jsem si nahromadila kolem sebe fajn lidi, kterým můžu zvednout náladu. Ale říkám to jen proto, že mě momentálně bolí headka ze vstávání v 5:50 (ačkoliv jen jedna přednáška a jedno cviko, ale pak plavání, no a když nemáš moc energie, tak ti to nedodá :D). Ale jinak by se na mně našlo určitě hoooodně kvalit :D
    4. Tak joooo, tak já ti něco napíšu nooo... Tak třeba to, že se blíží konečně Halloowen, což je úžasný. Se ségrou ho fakt milujeme a slavíme si ho ve svém vlastním duchu (bohužel žádné trick or treat, neb by nás asi ukamenovali... pohledem... oni by se ani nezmohli na to nás skutečně ukamenovat, veškerou svou snahu by převtělili do smrtonosných lhostejných a nechápavých pohledů :D), letos s námi tedy bude i sestry přítel (minulý Halloween byla sestra v cizině, a tak jsme neslavily, proto to teď musíme napravit pořádně)... To samozřejmě obnáší dýňovou polévku a letos i dýňové těstoviny, pak halloweenské muffinky, strašidelné bonbonky, vlastnoručně vyrobené lampionky, které se zapálí, sledování filmů a halloweenských speciálů, pokusíme se i o nějaké masky. No prostě v našem duchu:)

    OdpovědětVymazat
  6. 1) Pod jménem Vlasta Čermáková
    2) elenyaindil@seznam.cz
    3) Nejúžasnější věc co umím? Podle mě to, že umím svého přítele rozesmát. Né že by to byl mrzout, to ne, směje se moc rád. Ale když ho něco trápí, tak jsem moc vděčná, že mu dokážu vykouzlit úsměv na rtech :). A taky ještě ,,umím" pěstovat docela dost rostlin - taťka tvrdí, že zachráním každou kytku, i kdyby měla na kahánku. Podle mě to tak vždycky není, ale snažím se. Jo a umím zvedat jen jedno obočí! :D
    4) Co bych Ti tak napsala? Třeba to, že se moc těším, až si taky konečně přečtu Měsíční kroniky. Díky bohu už je první díl na cestě :-) Četla jsi je?

    OdpovědětVymazat
  7. 1. The Lizz/ Eliška Křížová
    2. eliska-krizova@seznam.z
    3. Haha:D Umím píct ty nejlepšejší čokoládový sušenky na světě :3^.^
    4. Strašně se mi líbí ten nápad s rozdělením blogu na jednotlivá zaměření! Je to teď takové hezky přehledné:) A taky moc děkuju za soutěž, protože je úplně pecková!!:)

    OdpovědětVymazat
  8. 1.Splněno ;)
    2.kniznisen@seznam.cz
    3.Ja nějaké úžasné věci neumim...:)ale i když nejsem nejhubenejsi,pry mám dobre pohyby, co se tance týká :D.A umím plavat.Od malička jsem vodní dítě,takže nejúžasnější věc,kterou umim, je asi to plavani... Dále čtení,mluvení....opravdu nevím :D
    4.---

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě + Knižní Sen... Fb stejný ;)

      Vymazat
  9. 1) na fb sleduju (Helen Sammet Richter) i sdílím www.facebook.com/sammetovec/posts/974864489237089?pnref=story
    2) chrisgirl05@seznam.cz
    3) fů, otázka těžší, než se zdá :D Nejsem žádná wonderwoman (i když někdy zatoužím mít nějakou super schopnost, pche a kdo ne)....po 10 minutách zamyšleného dumání...Vždycky mi nějak samo od ruky šlo hezky si nalíčit oči. Pokud mám dost času a jdu třeba na koncert, nebo oslavu, dokážu si s očními stíny vyhrát sakra dlouho až je mi pak líto tu krásu večer sundat. :D

    OdpovědětVymazat
  10. 1) Jasně že tě miluju :D Sleduju jako Adelle Frost Warnerová.
    2) aderos1@atlas.cz
    3) Umím se nechat vyzkoušet z matiky a nedostat známku horší než tři. (Zatím.) :D Ne, moje největší superschopnost je číst a psát :3
    4) Ať si počteš? Hm... veselé Vánoce, když už u Tesca stojí stromek...a jestli chceš opravdu dobře počíst, přečti si Krycí jméno Verity.

    OdpovědětVymazat
  11. 1. Bára Samarka Nováková :D
    2. p-i-m-k-i-e@centrum.cz
    3. Ježiš, to je těžký! :D Asi umim bejt docela vtipná, a snad se se mnou lidi nenudí. :D a dokážu přežívat konstantní mučení od našich malých oddílových dětí, teda minimálně zatím.
    4. Rachel! Děsně dlouho jsme se neviděly! Doufam, že se máš skvěle a brzy to napravíme. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Sleduji, miluji :D Adriana Gombalová
    adriana.gombalova@seznam.cz
    Asi to, že umím kombinaci věcí? Jsem takový ehm člověk, který se zajímá o všechno :D Ráda čtu, hraju na housle, elektrickou kytaru, bicí, píšu povídky, vařím, běhám, dělám jogu, cestuju, mluvím francouzsky, piju čaje, poslouchám hudbu všeho druhu... Jsem prostě sama sebou :)
    Momentálně uvažuji, že už půjdu spát, protože jsem ranní ptáče, takže i o prázdninách maximálně nejpozději vstávám o půl osmé. Prostě už je světlo a mě se nechce ležet :D

    OdpovědětVymazat
  13. 1. už dávno tě sleduju na fb i instagramu :D Kristýna Kiričenková, na ig jako tyna125 (tuším)
    2. kiki125@tiscali.cz
    3. umím si věci hodně živě představovat :D prostě mám obrovskou, nekončící fantazii a když se to skloubí s mojí zásobou slov, tak zjišťuju, že umím i docela slušně psát :D
    4. miluju psaní a mám při něm takový rituál :D musím si zapálit vonnou svíčku a zapnout hudbu, aby ten text za něco stál :D některým lidem to překáží, ale já z toho v hlavě dělám film podkreslený tou muzikou a ten pak popisuju :) taky zbožňuju čtení, ale jelikož nemám neomezené finance, knížky si kupuju málokdy, ale například po Vánocích nebo narozeninách jsem schopná utratit úplně všechno v knihkupectví :D

    OdpovědětVymazat
  14. Sdílím na svém profilu google+, miluji tě na facebooku :D
    majda.fiedlerova@gmail.com
    -Och, vážně chceš slyšet mé superschopnosti? Přemýšlím, přemýšlím.
    Jsem mimořádně trpělivá, extrémně trpělivá. Jsem odhodlaná vydržet, počkat si, když je to potřeba. Když si to porovnáš s mojí věčně se nervující a spěchající kamarádkou, je to vidět ještě víc :D A dobře píšu, aspoň to o mně tvrdí všichni, kdo četli nějaké moje spisovatelské výtvory. Akorát to strašně flákám.
    - Líbí se mi, jak jsi blog tématicky rozdělila, takže ti knižáci jako já můžou číst speciálně knihomolské články :D

    OdpovědětVymazat