sobota 31. října 2015

KNIŽNÍ PŘÍRŮSTKY

Knižní přírůstky z produkce Albatros Media.


Čtyři kousky, třikrát Fragment a jedno CooBoo. Spirit animals jsou třetí díl a moc mě to baví. Škola dobra a zla, jednička byla skvělá, jsem zvědavá na pokračování, jaké to asi bude bez princů. A zakončení Percyho Jacksona. Každý další díl, čím je Percy starší, se mi líbí víc, tak snad bude stoupající kvalita pokračovat.




já chci panduuuuuu <3



Máte, znáte, chcete?

5 komentářů:

  1. Percy je opravdu čím dál lepší :) A pokračování v podobě Bohů Olympu se mi líbí snad ještě víc, než Percy Jackson :)
    Spirit Animals taky zbožňuju, ach, moje dětské srdíčko :D
    Druhou Školu mám doma taky, ale ještě jsem ji nečetla a ani se mi do ní nechce, protože mě jednička vůbec nebavila :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na Bohy se potom taky chystam :) Škola se ti nelibila? me jednicka strasne, dvojka uz min. a Spirit animals jsou proste nejvic, ty zviratka taaaaam <3

      Vymazat
  2. Jéj, teším sa na recenziu Pokrvného puta. :) Ja teraz čítam dvojku. :)

    OdpovědětVymazat