neděle 29. března 2015

NOVÁ HARRY POTTER CHALLENGE

Pamatujete, jak tu před nějakou dobou (ehm, 3/4 roku :-D) probíhala Harry Potter Challenge? A jak jste byli všichni nadšení? Rozhodla jsem se, že se k tomuto projektu, i když v jiné formě, vrátím. Všichni už asi víte, že HP je moje naprostá srdcovka <3 a chtěla jsem s ním tady na blogu něco vytvořit, takže tak.

zdroj

Jsem tu s druhým kolem. Do prvního vás napsalo vážně hodně a mě to moc potěšilo, jakou radost jsem vám tím udělala. Tak jsem nechtěla dlouho čekat s pokračováním a tady ho máme.

UKÁZKA 1
Už na rohu ulice postřehl první známku čehosi podivného – kočku, která si prohlížela plán města. Pan Dursley si na okamžik nepřipustil, co to vlastně vidí, ale pak prudce otočil hlavu dozadu a podíval se ještě jednou. Na rohu Zobí ulice stála mourovatá kočka, ale žádný plán města nikde neviděl. Co ho to proboha napadlo? Musel to být nějaký trik, který mu vyvedlo světlo. Edit: HP1

UKÁZKA 2
„Longbottom dokáže všechno zničit i při těch nejjednodušších kouzlech; to, co by z Finch–Fletchleye zbylo, bychom mohli poslat na ošetřovnu v krabičce od sirek.“ Nevillův kulatý růžový obličej v tu chvíli zrůžověl ještě víc. „Co třeba Malfoy a Potter?“ navrhl Snape s křivým úsměvem. Edit: HP2

UKÁZKA 3
Musel by někomu z učitelů říct o deníku úplně všecko, a kolik lidí ještě vědělo, proč Hagrida před padesáti lety vyloučili? Nechtěl být právě tím, kdo by to všecko znovu rozvířil. Edit: HP2

ODPOVÍDEJTE DO FORMULÁŘE ZDE - ukončeno

Tak co sluníčka, přijde vám to lehčí / těžší než minule?

Žádné komentáře:

Okomentovat