čtvrtek 6. listopadu 2014

ZÁPISKY JEDNÉ KNIHKUPKYNĚ

Máme tu novou rubriku, nejdříve něco málo k názvu. Na minimálně třech blozích jsem viděla "zápisky jedné knihovnice", protože hodně z nás/vás knihomolů studuje nějaký literární/jazykový/knihovnický obor. Všichni asi víte, že i já pracuji s knihami a psali jste mi o nějaké mé denní postřehy, perličky, co jsem dělala, co mě pobaví, upoutá apod.. A když jsem přemýšlela nad názvem, chtěla jsem něco originálního, co zní v uších a uznejte, že slovo knihkupkyně vážně stojí za to. Takže tohle jsou mé zápisky týkající se práce v knihkupectví. 


Pár myšlenek, co mě tak v poslední době v práci potkaly.

  • Co všichni mají na tom Hruškovi? Já se veřejně přiznám, že jsem o tom, že napsal nějakou kuchařku nevěděla do té doby, než jsem nastoupila a lidi se na to ptali, kde je máme. Prodá se minimálně pět denně a to nekecám. Žádnou knížku jsem neviděla, že by se prodali alespoň dva stejné výtisky denně, kromě Ládi, ten se prodává fakt hromadně. Znali jste ten jeho výtvor? Nebo vám to naprosto uteklo, jako mě? 
  • Snadno a rychle, další kuchařka, co lidi kupují, div nám ruce netrhají, já tomu fakt nerozumím, kde jsou babiččiny kuchařky, rady maminky, rodinné předávané recepty, to se teď vaří jen takhle?  

zdroj

  • Není hezčí pocit pracovního zadostiučinění, než když poradím paní knížku, co si myslím, že by se jí mohla líbit, probereme to spolu, ona si ji koupí a přijde za tři dny, vyžádá si na prodejně přímo mě, řekne mi, že knížka byla skvělá, já jsem skvělá a co že jí poradím dál :)

Žádné komentáře:

Okomentovat