pondělí 24. července 2017

FREDRICK BACKMAN: PONDĚLÍ

Protože jsem pro každou "špatnost", zapojila jsem se s dalšími deseti blogery a webovými stránkami do letního projektu nakladatelství Host. Společně vám přinášíme deníkové zápisky Fredricka Backmana, švédského Fulghuma. Znáte ho, že? Do našeho povědomí vstoupil s knihou Muž jménem Ove, následoval s Babička pozdravuje a omlouvá se, Byla tady Britt-Marie a víte co? Letos mu u nás vyjdou další dvě knížky! V srpnu to bude Co by můj syn měl vědět o světě a v listopadu potom Medvědín. O tyto dvě knihy se také celé prázdniny soutěží. Jak? Srolujte úplně dolů a na posledním odkazu se vše dozvíte. 

Předtím si ale nezapomeňte přečíst dnešní příspěvek ;)


Pondělí
Kdosi zaparkoval volvo s přívěsem na moje parkovací místo. Nebo pokud bych měl být jó přesný, kdosi zaparkoval volvo s přívěsem přes tři parkovací místa, z nichž jedno je moje.
Jo, jasně, mluvil jsem o tom se ženou a dokážu přijmout její přání, abych nevylučoval možnost, že ne VŠECHNO na světě se nutně musí točit kolem mé osoby.
Ale jestli se ukáže, že je tahle situace promyšleným dílem nějakého vtipálka, co četl můj první román, možná se zrovna připravujeme o kopu legrace. To jen tak na okraj. Pak bychom litovali, že jsme si mysleli, že se kolem mě netočí celý svět. To jen tak na okraj. Dodatek: Vůbec se mě to netýkalo. Jen si někdo spletl místo. Anebo někdo CHCE, abych si to myslel, hm? No? No?

ŠTÍTKY: Podle mého psychologa si nechci přiznat, že jsem narcista, protože to pro mě není dost unikátní diagnóza.
Zdroj: http://www.fredrikbackman.com

---------------------------

Další přiznání Fredrika Backmana najdete ve čtvrtek 27. července na webových stránkách Sverige.
Předchozí příspěvek už visí na blogu Yours Fantasy.
Pro přehled a účast v soutěži o knihy Co by můj syn měl vědět o světě a Medvědín sledujte 
 facebook nakladatelství Host.

3 komentáře: