čtvrtek 20. července 2017

KŘEST ADAPTACE 2016 A PATRICK NESS V ČR

Mám tu dva reporty z akcí, které jsem právě našla při proklízení konceptů v rozepsaných a, naprosto nechápu proč, nedopsaných a nezveřejněných. Oboje to byly tak super akce! No, takže to sepíšu takhle zpětně a připomeneme si to alespoň ve fotografiích.


KŘEST KNIHY ADAPTACE
Tak tohle je už hodně starý event 19.2.1016, ale mám z něj pěkné fotky, tak to sem musím dát. Tehdy Slovart s eventama teprve začínal, ale vůbec to nešlo poznat, bylo to fakt profi, co bylo tehdy naprostou novinkou, byly cupcake s tiskem křtěné knihy na jedlém papíře. Od té doby se to tak nějak stalo Slovart značkou (viz níže) a hodně tím zabodovali a stali se zapamatovatelnými. No ještě řekněte, že byste si nedali! Akce byla komorní a za přítomnosti autorky Miroslavy Varáčkové, se kterou byl v průběhu i rozhovor. 












PATRICK NESS
Tohle je relativní novinková akce, ale jsem, naprosto jistě, poslední s reportem. Alespoň si to pěkně připomeneme, co říkáte! :-D Patrick Ness přijel do Čech v rámci tour zfilmované knihy Volání netvora. Pro vybrané blogery bylo ten den hodinové soukromé setkání s PN s občerstvením, rozhovory, autogramiádou, jako hodně top akce, vím, že tohle nám fakt moc moc lidí závidělo. No a odpoledne byla předpremiéra s autorovým komentářem po filmu a tak. Musím říct, že Patrick je faaaakt sympaťák. A jak jsem uvedla výše, tohle byla také Slovart akce, pod kterou nově Volání netvora vyšlo, takže nechyběli naše milované oblíbené cupcake <3 No a jaký byl film? *brečím*











Slibuju, že se pokusím reporty psát dřívěji, než doteď. Když já to vždycky rozepíšu, nedám tomu článku titulek a pak mi zapadne a mě už to nedojde :( No příště, slibuju! A nejtrapnější na tom je? Že jsem si právě vzpomněla na dva reporty, co vám ještě dlužím :-D No, nebudu říkat jaké, překvápko, chápete.

6 komentářů:

  1. Skvělé akce! Já závidím hlavně, žes mohla potkat a podívat se sním na film? Ten zážitek musí být nezapomenutelný! A ty cup cakes? Bože <3 Rozkošnost!
    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
  2. Ty cupcakes vypadají úžasně! ♥
    Volání netvora si musím už konečně přečíst... je hrozný, že jsem si ho ještě ani nekoupila. :(

    OdpovědětVymazat
  3. Já chci na tyhle akce taky!!!! Už jenom kvůli těm neuvěřitelně roztomilých cupcakům :D

    OdpovědětVymazat
  4. To je moc pěkné :) vypadají to moc zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak toto je naozaj prekrásne. Veľmi sa mi páčia najmä koláčiky s knihou.

    www.lifi.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ty miniknížečky jsou naprosto parádní! :D

    Gabux

    OdpovědětVymazat