neděle 10. června 2018

RC: HON NA MRTVÉHO

Hon na mrtvého
Autor: Tim Weaver

Nakladatelství: Mystery Press
Rok vydání: 2018
Série: David Raker (1. díl)
Počet stran: 384

Anotace:
PŘED ROKEM bylo nalezeno tělo Alexe Townea.
PŘED MĚSÍCEM ho jeho matka viděla na ulici.
PŘED TÝDNEM David Raker souhlasil, že ho vypátrá.
NYNÍ si přeje, aby tenhle případ nikdy nevzal.

Syn Mary Towneové Alex před šesti lety zmizel. Pět let nato ho konečně našli… mrtvého ve vraku auta. David Raker, který se specializuje na pátrání po pohřešovaných osobách, tenhle případ nechce vzít: nepochybuje o tom, že Alexovu matku jen přemohl žal a viděla to, co vidět chtěla. Jenže sám dobře ví, jak obtížné je vyrovnat se se ztrátou někoho blízkého, a tak nakonec neochotně svolí.

Čím hlouběji Raker do případu zabředá, tím palčivěji si uvědomuje, že Alex nebyl ani zdaleka tak nevinný, jak se jeho matka domnívala. V jeho minulosti je pohřbeno mnoho tajemství, která neměla nikdy spatřit světlo světa – a střeží je velmi, velmi nebezpeční lidé.

Raker brzy zjistí, že člověka můžou potkat i mnohem horší věci než je smrt.

Pocity před čtením: V poslední době jsem si celkem zalíbila detektivní příběhy, proto jsem se velmi těšila na další příběh s detektivní tématikou. Obal není nijak výrazný, ale přesto dokáže upoutat pozornost díky své jednoduchosti. Autor Tim Weaver má u všech svých knih vysoké hodnocení a velmi pozitivní komentáře, takže jsem měla ke knize celkem velká očekávání. Jen mi přišlo divné, že tato série v Česku začala vycházet od 4. dílu.

Názor při čtení: Autor na nic nečeká a vhodí vás hned do příběhu. Hned ze začátku je kniha čtivá. Kniha jde na hlavní děj již od začátku. Je zde spoousta akce, napětí a mysterióznosti, což se mi na této knize líbilo. Hlavního hrdinu, Davida Rakera, jsem si hned ze začátku oblíbila a myslím si, že si ho oblíbíte taky. Jen je místy David trochu nesmrtelný. U knihy se rozhodně nudit nebudete a příběh vás zabaví na dlooouhé hodiny. (Hlavně, když si tuto knihu bude číst na cestách, nezapomeňte, kde vystupujete :)) Děj knihy je s pokračujícími stránkami stále více zaplétá a já prostě musela pokračovat ve čtení. Kniha se také zajímá otázkami: Jak moc si vážíš života? Jakou cenu život má? Co jsi ochotný udělat? Rozuzlení celého příběhu bylo velmi povedené. Já jsem opravdu takový konec nečekala. Dle mne vás konec velmi (jestli mile to si zhodnotě sami) překvapí, je tam jeden moment, u kterého si musíte říct "Páni, toto jsem opravdu nečekal/a" (a to jiným způsobem než říká Karel Gott, když přebírá Slavíka :D)

Konečné zhodnocení: Kniha byla skvělá a výborně se četla a někdy v budoucnu se možná vrhnu do dalšího dílu této série o Davidu Rakerovi či nějaké jiné série od tohoto autora. Knihu bych vám doporučila, pokud máte rádi detektivní příběhy. Opravdu vám příběh nemusí dát spát, dokud nezjistíte, jak celá kniha skončí... Opravdu doporučuji.

Pac a e-knihu
Spahejtle
----------------------
Ahoj! Jmenuji se Magda, je mi 15 let. Jsem knihomolka, která ujíždí hlavně na YA, sci-fi, fantasy a dystopických knihách. Kromě čtení také ráda vyrábím rekvizity ze seriálu a knih. Ráda zkouším různé make-up produkty, ale nejsem žádný profesionál. :) Také miluji cestování a ochutnávání místních specialit. Doufám, že se Vám budou mé příspěvky líbit. :)

7 komentářů:

  1. Juhuuuu detektivní série- super - nemám rada když dobra knížka skončí a pak už není nic- takže dík za tip 😁

    OdpovědětVymazat
  2. Ja moc detektickd a thrillery nemusim.. namase v nich zase výživa.. takže ji pripisuji na seznam. Díky za recenzi :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti recenze líbila. ;)

      Vymazat
  3. Na túto knihu sa už dlhšie teším :) som rada, že sa Ti páčila :)

    OdpovědětVymazat
  4. Túto knihu mám vo whisliste, v nekonečnom whisliste, veľmi dobre koncipovaná recenzia, hlavne v tom ako sa vyvinuli tvoje očakávania pred a po čítaní 😊

    OdpovědětVymazat