středa 30. května 2018

RC: POHŘBENÍ

Pohřbení
Kendra Elliot

Žánr: Romány, Pro ženy, Thrillery
Nakladatel: Mystery Press
Rok vydání: 2017
Počet stran: 304

Anotace: Je tomu už osmnáct let, co se z lesa vynořil Chris Jacobs. Jediný ze školního autobusu plného dětí, které byly uneseny neznámo kam. Vyhublý, zmrzačený, bez vzpomínek na to, co se stalo.

Když se nyní najde masový hrob jeho spolužáků, jeden mezi nimi chybí – bratr reportéra Michaela Brodyho. Zoufalý novinář má jedinou možnost, jak odhalit pravdu: nalézt Chrise Jacobse, o němž ale nikdo netuší, kde by mohl být.

Neví to ani Chrisova sestra Jamie, která se rozhodne Brodymu v pátrání pomoci. Po Chrisových stopách se však nevydávají jen oni – odhalení pohřbených těl přiměje vraha, aby se i po tolika letech zbavil posledního žijícího svědka svého hrůzného činu…

Dokážou Michael a Jamie nalézt Chrise a přiznat jeden druhému, co k sobě cítí, dřív než bude pozdě?

Co se týče obálky, zdá se mi povedená a mě osobně se líbí. Není veselá, spíše pochmurná, takže přesně taková, jakou má thriller mít. A ohledně kapitol knihy, jejich průměrná délka je dle odhadu střední, protože některé jsou krátké a některé delší. Takovýhle střed mi připadá ideální.

A teď už přejdu k obsahu knihy. Zápletka, tedy zmizení autobusu s dětmi a řidičkou, je velice zajímavé, a taková je i kniha. Zajímavá a mimo to i celkem napínavá, ale v některých částech se dal sled událostí předvídat. Stejně jsem ale byla zvědavá, co za tím vším stojí a takové to celkové napětí to moc nenarušilo. Z té hrůzné zápletky mi někdy dokonce přebíhal mráz po zádech, což se mi zase tak moc často nestává, takže zápletku hodnotím skvěle. Celkem neobvyklé na knize je, že je psána z více pohledů lidí. Je to ale napsané podařeně, takže jsem se tím víc dokázala vžít do děje. Také se mi líbil popis vyšetřování, tedy jak nacházeli nové důkazy, zkrátka ta tajemná atmosféra, přecházející do odporu k vrahovi. Co se mi ale moc nelíbilo, byl vztah Michaela a Jamie. Jejich vztah mi k tomu celému nesedí. Dle mého názoru by byla kniha bez jejich vztahu a romantiky více „mrazivější,“ což by bylo vzhledem k tomu, že je to thriller, lepší. A výsledek? I přes to, že se mi nelíbil zmiňovaný vztah Michaela a Jamie, je kniha podle mě vydařená a doporučuji si ji přečíst.

Zuzka
---------------------
Zdravím, jmenuji se Zuzana. Ráda se věnuji čtení, také psaní různých knih povídek a příběhů. Vydala jsem svou první knihu Dívka s kapucí a plánuji další. Jsem věřící. Dělám bojový sport Teakwondo a ráda trávím volný čas i sledováním seriálů, filmů a posloucháním písniček :)

10 komentářů:

  1. Ooo... toto si budu muset asi někdy v budoucnu přečíst.

    OdpovědětVymazat
  2. Ha- trochu jsemse v úvodu lekla ze - Roman pro ženy- ale on to rozhodne nebude sladak- takže patří na můj prázdninový seznam - dík za tip

    OdpovědětVymazat
  3. Božeeee ... Primo četba pro mamku.. :D jdu ji hodit na jeji seznam četby k moři :D aneb musim ji furt necn hledat :D

    OdpovědětVymazat
  4. Vďaka za tip, zíde sa na letné horúce dni :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač, super, že si knihu přečteš :)

      Vymazat