úterý 13. března 2018

PUTOVNÁ KNIHA

V dnešnom článku by som vám rada predstavila projekt, ktorý sme sa spolu s @mths_book rozhodli spustiť začiatkom roku 2018. Som veľmi rada, že sa doň pridala aj @blogger.rachel.roo, vďaka čomu informácie o ňom môžete čítať aj na tomto mieste.

O čo ide?

Projekt sme pomenovali Putovná kniha, pretože tento názov dokonale vystihuje našu myšlienku. Celá organizácia projektu prebieha pomocou Instagramu na mojom profile @alexandra_alewife. Tam začiatkom mesiaca marec, pomocou hlasovania v anketách, prebehla voľba jednej knihy. Tá sa stala novou putovnou knihou.

Víťazom sa stala novinka od Jo Nesbøa – Macbeth. Túto knihu si teda môžete prečítať bez toho, aby ste si ju kúpili. Príde k vám totiž poštou.

Z vás, čitateľov ktorí sa prihlásite, zostavíme poradovník. Podľa poradovníka bude kniha putovať. Každý z vás bude mať cca. týždeň čas na prečítanie tejto novinky. Pocity a dojmy z knihy budete môcť pomocou mini recenzie zaznamenať v zošite, ktorý bude v balíku s putovnou knihou cestovať. Recenziu samozrejme môžete zverejniť aj na svojom Instagrame. Pre tento projekt totiž vznikol aj rovnomenný hashtag #putovnakniha.

Prečo sa zapojiť do projektu?

Budete mať možnosť prečítať si novinku od Jo Nesbøa – Macbeth úplne zadarmo. Všetci zúčastnení budú po projekte automaticky zaradení aj do súťaže o túto knihu. Zároveň budete mať možnosť prečítať si, čo si o knihe myslia čitatelia pred vami. Po projekte zverejníme prezývky všetkých účastníkov. Môžete si tak nájsť nových kamarátov, diskutovať o knihe či jednoducho spoznať nové profily na Instagrame. 

Kto sa môže prihlásiť?

Prihlásiť sa môže ktokoľvek, kto si chce knihu prečítať. Treba však brať na vedomie, že projekt má nejaké pravidlá, ktoré treba dodržiavať. Ak ste ochotní dodržať tieto jednoduché podmienky, kľudne sa do projektu prihláste. Projekt bude prebiehať na Slovensku, kde bude putovať Macbeth v slovenskom jazyku a taktiež v Českej republike, kde bude putovať Macbeth v češtine. Obmedzení teda nie je nikto.

Ako sa môžete prihlásiť?

Do projektu Putovná kniha sa dá prihlásiť jednoducho, stačí napísať správu na môj profil na Instagrame@alexandra_alewife. Do správy mi treba napísať celé meno, ulicu a popisné číslo, mesto a psč. Putovná kniha totiž bude putovať poštou.

Čo to bude stáť?

Knihu budete posielať slovenskou/českou poštou. Jediný poplatok, ktorý v projekte budete platiť je teda poštovné, aby sa kniha dostala k ďalšiemu čitateľovi. To je jediný poplatok, ktorý sa v tomto projekte platí, inak máte čítanie úplne zadarmo.

Odkiaľ je kniha v projekte?

Knihu do projektu kupujeme z vlastných zdrojov. Nespolupracujeme so žiadnymi sponzormi. Nemáme žiadne spolupráce, ktoré by nám knihu do projektu venovali.

Prečo to teda robíme?

Tento projekt organizujeme, pretože sa nám páči myšlienka, že by sme všetci čítali jednu knihu a následne o nej mohli diskutovať. Sme knihomoli a nadšenci, ktorí jednoducho stále rozmýšľajú len o knihách. Nejde nám o čísla. Chceme však nájsť rovnakých nadšencov ako sme my, aby sme mohli s ľuďmi zdieľať naše pocity z knihy aj touto formou.

Máte otázky?

Na akékoľvek otázky rada odpoviem. Môžete ich písať sem, pod tento článok alebo do správy na Instagrame.

Alexandra_alewife
------------------------------------
Ahojte, volám sa Alexandra. Všetci ma však volajú Saša alebo Suši. Reagujem na všetko. Mám 23 rokov, žijem na Slovensku - v hlavnom meste. Študujem však v Trnave, kam pravidelne dochádzam. Vyštudovala som obchodnú akadémiu a rozhodla som sa pre zmenu. Chcela som robiť niečo kreatívnejšie a tak som išla na vysokú školu, kde študujem masmediálnu komunikáciu. Kreativity však nikdy nemám dosť a tak som sa rozhodla založiť si Instagram, kde sa môžem na fotkách viac vyblázniť. Odmalička som vyrastala v prostredí medzi knihami a tak sa to na mňa nalepilo. Preto ma často môžete nájsť s knihou v ruke. No mám rada aj filmy a seriály. Som skôr introvert a tak si v piatok večer radšej zapnem seriál alebo zoberiem knihu a sedím doma. Rada cestujem a spoznávam nové miesta. O to sa snažím aj v mojom meste pri hre geocaching.

Žádné komentáře:

Okomentovat