středa 9. prosince 2015

KNIŽNÍ PŘÍRŮSTKY

Přírůstky do mé knihovny. Samé pěkné kousky. Jako ostatně vždy, přece jen, jsou to knížky :)

Nejdříve jeden Host a jedna Dánovka. Jackaby jsem stihla dočíst dřív, než jsem vám nafotila přírůstky, takže brzo bude recenze. Dominika mám rozečteného, dnes nebo zítra padne za vlast, pak také hned recenze.







Další dva kousky - notoricky známá o očekávána Otka, Ošklivá tlustá kamarádka. Jsem hodně zvědavá. A potom z nakladatelství, které jsem měla tu čest poznat prvně, ale jsem mile překvapená, myslela jsem, že je to Yoliovka, podle přebalu, vypadá to moc dobře, tak uvidíme ještě jaké to bude uvnitř, ne jen zvenčí. 






3 komentáře:

  1. Doma mám taky Důvod dýchat, takže se na ni moc těším, Otka je taky někdy v plánu, asi jako další milion knih :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já se nemůžu dočkat Ježíška až mi taky donese Jackabyho.

    OdpovědětVymazat
  3. Sociální obchodování spočívá v otevření trhů pro každého. Na eToro se můžete spojit, obchodvat a sdílet znalosti s miliony obchodníků a investorů. Navíc můžete kopírovat obchodní rozhodnutí obchodníků, kteří odpovídají vaší strategii. Registrujte se nyní a získejte chytřejší obchodní rozhodnutí využitím rozumu našich obchodníků s nejlepšími výsledky.

    Obchod odkudkoli - Čas jsou peníze. Obchodujte na počítači, tabletu a mobilu

    Otevřené obchody na eToro - 227,651,647

    OdpovědětVymazat