pondělí 5. ledna 2015

KNIŽNÍ TOPY Z KNIŽNÍCH NOVIN/EK

Tento článek se tu nějakou dobu nevyskytnul, nějak jsem zapomínala brát domů Knižní novinky a pak už se čekalo na další a novější :) Teď mám aktuální, protože spojili dvě čísla v jedno, tak snad to stihnu publikovat včas.


Opět nejdříve fotka, odkud jsem čerpala.


Začneme beletrií. Zaklínač na prvním místě, podle prodeje se to dalo čekat, ten mizel, ještě než jsme ho vyrovnali do regálu :) Havel od Žantovského je beznadějně vyprodán po celé ČR, co vím. Dělá se dotisk a lidi se na něj téměř denně ptají. Zajímavé je, že se prodává víc tento jeho životopis, než od teď nevím koho, ale je autorizovaný, tento ne. Bridget bych si ráda přečetla, vlastně jsem nečetla ani jedničku a dvojku, jen viděla v televizi. Mohla bych si kouput boxík, ty knížky v tom vypadají tak pěkně... :)


Populárně naučná. K prvnímu místu už nemám co říct, došla mi slova ... Celkově v těch topech vypadá, že kuchařky to dost táhnout, hlavně ty populární z televize, jako Láďa a Karolína. Určitě se brzo umístí i Herbář, ale tam ty bylinky mají alespoň nějakou myšlenku. Toulavá kamera je celkem fajn věc, v neděli na to doma koukáme a jsou tam dobré tipy na výlety. V knize je to i seřazeno podle krajů pro lepší orientaci.


Pro děti a mládež. Čtyřka, to jsem čekala, Divergence táhla, tohle se muselo chytnout taky. I já jsem četla a chystám recenzi. Jak si postavit motorku a auto, existuje ještě letadlo, tyhle knížky jsem moc nepochopila. Tím spíš, když mají být pro děti. Dívala jsem se do nich a je to spíš populárně naučná pro dospělé se mi zdá. Ďábelská zubařka mě hodně pobavila. Asi všichni nesnášíme zubaře a na náhodně otevřené stránce této knihy bylo, jak zubařka mučí nějaké dítě, to bych svému potomkovi asi nepořídila :-D


Co z toho jste četli nebo nečetli vy? Máte nebo znáte? Chystáte se? Povídejte.

Žádné komentáře:

Okomentovat