středa 18. července 2018

AUDIO: V PASTI LŽÍ

Audiokniha V pasti lží
Autor: B. A. Paris
Interpret: Eva Novotná
Délka: 8:45 h
Vydavatel: Nakladatelství MOTTO, 2018

Anotace: Psychologický thriller autorky bestselleru Za zavřenými dveřmi! Cass si konečně dala svůj život do pořádku, je šťastně vdaná a pracuje jako učitelka. Jedné deštivé noci se ale na neosvětlené lesní cestě stane něco, co jí převrátí život naruby. Paralyzovaná výčitkami zapomíná, kde nechala zaparkované auto, jestli si vzala prášky nebo že si domluvila schůzku. V hlavě má jen zmatek a mrtvou ženu, kterou možná mohla zachránit. Je blázen? Nebo si s ní zahrává její mysl?


Hlavnou hrdinkou psychologického thrilleru je mladá učiteľka Cass Andersonová, ktorá sa po neľahkej životnej situácií snaží konečne usadiť a žiť spokojný život so svojim manželom. Raz v noci sa ale stane niečo, čo jej život zas obráti naruby. O nepríjemnom zážitku však nikomu nič nepovie a svojim najbližším radšej klame. Na jednu malú, nevinnú lož sa ale postupne začnú nabaľovať ďalšie a ďalšie. Naraz si už ani Cass nie je istá tým, čo robí a čo jej kto povedal. Má táto situácia nejaké rozumné vysvetlenie alebo sa z nej stáva blázon?

Kniha V pasti lží je skvele premyslený psychologický thriller, ktorý budete počas čítania len ťažko odkladať. Celý čas vo vás totiž bude hlodať červíček pochybností, či je hlavná hrdinka naozaj taký blázon. Napadne vám množstvo teórií, no zaručene nebude ani jedna tá správna. Záplatku síce pre skúsenejších čitateľov nie je také ťažké odhaliť, no vo finále vás autorka aj tak prekvapí.

Musím pochváliť aj autorkin štýl písania, ktorý je nesmierne čitateľný. Jej hrdinovia vám totiž ožívajú priamo pred očami. Z príbehu na mňa okrem obrovského napätia sršal aj strach, smútok a sklamanie, ktoré si musela hlavná hrdinka prežiť. Aj kvôli tomu som si počas čítania vytvorila ku hlavnej postave príbehu Cass silný vzťah. V určitých pasážach mi jej bolo neuveriteľne ľúto, v niektorých by som ňou radšej priateľsky zatriasla aby sa prebrala, no napriek tomu som jej po celú dobu fandila.

O vydanie tlačenej verzie, no aj audio podoby knihy od autorky B. A. Paris, sa postaralo vydavateľstvo MOTTO. Na stvárnenie hlasu Cass v príbehu V pasti lží si vybrali Evu Novotnou, čím rozhodne nespravili krok vedľa. Jej prednes je kľudný a vyrovnaný, no aj napriek tomu veľmi pútavý. Najmä vďaka nej mám aj po dopočúvaní príbehu chuť púšťať si audioknihu znovu a znovu. Jednotlivé kapitoly v príbehu sú oddelené len krátkou melódiou a príbeh tak nie je doplnený žiadnymi sprievodnými ruchmi, čo mne osobne veľmi vyhovovalo. Audiokniha je veľmi "čitateľná“ a skôr som mala chuť si ju čo najviac šetriť, pretože hrozilo že ju dopočúvam za jeden deň.

Túto audioknihu hodnotím ako jednu z najlepších, čo som doposiaľ mala možnosť počuť. Určite si ju pustím znovu aj napriek tomu, že obsah a rozuzlenie zápletky už poznám. Chcem si totiž zopakovať príjemný zážitok z počúvania jej prednesu. Pani Eva Novotná bude totiž odteraz patriť medzi moje najobľúbenejšie interpretky.

Celkovo hodnotím audioknihu plným počtom hviezdičiek. Príbeh ma veľmi bavil a nemohla som sa od neho odtrhnúť. Asi by zo mňa bola veľmi zlá vyšetrovateľka, pretože som až do konca knihy netušila, kto za tým všetkým stojí. O to viac som bola do príbehu započúvaná a po audioknihe siahala každú voľnú minútu.

22. nejprodávanější v kategorii Detektivky a thrillery 
37. nejprodávanější audiokniha 


Děkujeme webu Audiolibrix.com za možnost poslehnout si tutu audioknihu, můžete si ji zde také samozřejmě zakoupit, či si poslechnout ukázku. 


Alex

3 komentáře:

  1. B. A. Paris je skvela, asi dam sancu audiokniham, tu som velmi zvedava ako by znela hlavna hrdinka s tymi jej vnutornymi monologmi a rozpoltenim co je pravda a co nie je....:)

    OdpovědětVymazat
  2. Šetrila som si knihu na zimné pochmúrne poobedia, ale mám pocit, že ju audiokniha predbehne 😅

    OdpovědětVymazat
  3. Bojim se te delky. Nedokáži pak vydrzet v klidu u te knihy, i když vypadá dobře a asi si ji dam na seznam :(

    OdpovědětVymazat