neděle 9. prosince 2018

RC: PADLÝ DĚDIC

Padlý dědic
Erin Watt

Nakladatelství: Baronet
Originální název: Fallen Heir, Tarnished crown (2017)
Vydáno: 2018
Počet stran: 464

Anotace:

Easton Royal je bohatý, chytrý a sexy. Jediné, po čem v životě touží, je bavit se. Následky svých činů nikdy nedomýšlí, protože ani nemusí. Dokud se neobjeví Hartley Wrightová, která jeho bezstarostným životem otřese. Je jediná, která ho odmítla, přestože ji přitahuje. Easton se v ní nevyzná, a tím spíš jí nedokáže odolat. Hartley o něj nemá zájem. Tvrdí, že by měl nejdřív dospět. Možná má pravdu. Výčitky. Pravidla. Nepřátelé. Poprvé v životě Eastonovi jméno Royalů k ničemu není. A brzy zjistí, že čím výš začínáte, tím tvrději můžete spadnout.

Kniha obsahuje i bonusovou novelu Poskvrněná koruna

Gideon, nejstarší z bratrů Royalových, byl z nich vždy ten nejrozumnější a odjakživa se s láskou staral o matku i mladší sourozence. Jako všichni Royalové má ovšem i on svou temnou stránku a tajemství, které dlouho střežil a jež ho připravilo o Savanninu lásku.

Savanna by na minulost po Gideonově boku nejradši zapomněla. Teď, když spolu obývají stejný kampus, to ale tak jednoduché není. Nemůže popřít, že ji Gideon stále přitahuje, na jeho zradu však zapomenout nedokáže.

Získá Gideon její srdce? Přesvědčí Savannu, aby mu dala druhou šanci?

O autorovi:
Kanadská spisovatelka Elle Kennedy (*19.1.1982)vyrostla na předměstí Toronta, kde také na York University získala bakalářský titul z angličtiny. Už od dětství věděla, že se chce jednoho dne stát spisovatelkou, a v době dospívání se na cestu za svým snem vydala.

Její román Omyl dosáhl na žebříček nejprodávanějších románů podle New York Times a Wall Street Journal, román Him, který napsala ve spolupráci se Sarinou Bowen, se umístil na žebříčku nejprodávanějších románů podle USA Today, za román Silent Watch byla nominována na prestižní cenu RITA pro nejlepší autory romancí.
Zdroj životopisu: baronet.cz

Obálka:
Všechny díly mají podobné a originální obálky. Všechny knihy vedle sebe vypadají vážně krásně. Bílé pozadí a symbol k dané knížce? Jednoduché a přitom povedené? To vše podle mě mají tyto knihy a jen díky obálce jsem sáhla po první knize a udělala jsem dobře.

Můj názor na děj:
Svým způsobem kniha obsahuje dvě knihy v jednom svazku.

První část, a to o Gideonovi, mě moc nevtáhla. Gideona mám asi nejméně ze všech Royalů nejméně ráda, ale tento příběh o lásce, je pěkný, avšak neoslovil tak jako předešlé tři knihy. Savannah mám ráda, chápu ji, jak se chovala, jenže dle mě kniha byla někdy velmi uspěchaná a některé okamžiky, o kterých jsem si myslela, že jsou důležité, se v knize neobjevily. Slyšela jsem názory o tom, že Poskvrněná koruna měla být samostatnou knihou a tento názor sdílím. Určitě by to neubralo na dojmu, ale spíše přidalo. (I když by autorka z kluků Gideonových těžila, mě by to nevadilo.) Největší plus byly pohledy jak do minulosti, tak do současnosti. Jediné, co asi dodám je, že tenhle příběh ze všech mi připadal zatím nejreálnější.

Druhá část knihy – Padlý dědic – o Eastonovi byla lepší. Na knihu jsem se těšila hlavně z důvou, že Easton byl má oblíbená postava, hned po Reedovi. Když jsem zjistila, že má být o něm pokračování, musela jsem ho mít. Kniha měla spád, byla velmi čtivá, ale to, jak byl pořád „mimo“, mi kazilo dojem. Nemám ráda alkoholiky a Easton alkoholem řešil své problémy, tudíž jsem měla problém já. Namol byl skoro celou knihu, tím, jak byl „mimo“ se choval sobecky a bylo mi líto jak se zde choval k Elle.

Hartley byla velmi milá a přátelská (na to kolik toho musela vytrpět). Je jedna z těch hrdinek, co máte prostě rádi.

Ke konci se nemohu prostě nevyjádřit. Sakra! Musela to uzavřít takhle? Potřebuji nutně další díly!!!!!!

Knihu doporučuji všemi deseti, hlavně těm, co četli předchozí trilogii. P.S Reed, ale hlavně Ella, se v knize objevují často.

Ve spolupráci s eReading.cz, kde můžete e-book také samozřejmě zakoupit.  

1 komentář:

  1. Super recenze. Sice jsem nečetla ještě ani jeden díl, ale docela jsi mě nalákala :-) Tak třeba někdy...

    OdpovědětVymazat