pondělí 25. června 2018

RC: JAKÉ JE TO V NEBI

Autor: Concetta Bertoldi
Žánr: Duchovní literatura
Počet stran: 272
Nakladatelství: Noxi
Rok vydání: 2015

Anotace: Concetta Bertoldiová je ve styku se záhrobím už od dětství. Působí jako médium na plný úvazek a pořádá pravidelné seance se členy britské královské rodiny, americkými celebritami, politiky a dalšími osobnostmi. Na setkání s ní je toho času dvouletá čekací listina. Žije s manželem v New Jersey. Ve své knize s neobyčejnou otevřeností a suchým humorem odhaluje skutečnosti o osudu a štěstí našich drahých zemřelých. Odpovídá na jakékoli otázky: od praktických až po skandální. Kromě toho se s námi dělí o osobní tajemství a s osvěžující upřímností přiznává, jak jí tento zázračný dar ovlivnil život, manželství, přátelství a profesní dráhu a jak jej rozličnými způsoby využívá k tomu, aby pomohla ostatním.

Už před přečtením této knihy jsem věděla že moje již mrtvá prababička a pradědeček na mě nějakým způsobem dohlížejí. Tušila a cítila jsem to. V těžkých situacích jsem nikdy nebyla sama.

Kniha je napsaná formou otázek na které Concetta otevřeně odpovídá a odhalí i poměrnou část, ze svého soukromí. Zdědila po svém dědečkovi neobyčejný dar a stalo se z ní medium. Jednou si uvědomila, že až příliš lidí má na ní spousty otázek a tak se rozhodla, že o tom napíše. Ve své knize vypráví někdy až dojemné příběhy lidí, kteří chodili na její seance.

Také zde popisuje, jak pro ni bylo velmi těžké přijmout tuto schopnost, když byla ještě malá a hlavně vše pochopit. Naštěstí měla velmi hodné rodiče, kteří jí byli velkou oporou. Stále častěji mluvila s dušemi ze záhrobí a to ji dost ovlivňovalo dospívání. Až když ji její otec poradil, aby duším řekla, ať odejdou, na čtyři roky se ztratily z jejího života.

Když se pak vdala, celé roky svou schopnost před svým manželem tajila, protože měla strach, že by nebyla pochopena. Až po té, co její manželství procházelo krizí, se přiznala, že je médium. Její manžel John se s tím dlouhá léta vyrovnával.

Někdy jsem při čtení měla po celém těle husí kůži. Dojemné příběhy z jejích seancí čtenáře přinutí o svém životě hodně přemýšlet a to si myslím, že je hlavní podstata této knihy. Když jsem četla odpověď na otázku, jestli i vrahové se dostanou do záhrobí, byla jsem velmi zvědavá, jak na tuto otázku autorka odpoví.

Občas jsem ale měla pocit, že čtu nějakou pohádku, protože v reálném životě tohle přece nemůže existovat, aspoň já tomu úplně nevěřím. Například, když autorka vypráví o tom, jak s ní záhrobí laškovalo, že ji otevíralo kohoutky s vodou, nebo když zhasla, tak rozsvěcovalo znovu světla, mě přišlo hodně absurdní. Další věc, která mě zarazila, byla ta, když se jí lidé ptali na to, jestli nás duše pozorují. Odpověď zněla ano. Jsou prý stále v naší blízkosti a vidí vše, co děláme.

Kniha byla čtivá a naučná a každý kdo se chce o záhrobí více zajímat by si ji měl přečíst!

Simča
-------------------
Zdravím. Mě jméno je Simona, blížím se k dovršení 18 roku a jsem v druhém ročníku na střední. Mezi mé záliby patří čtení, to rozhodně. Ráda trávím čas na instagramu, kde se mohu dozvědět co nejvíce knižních novinek. Pak jsem ráda na blogu, kde píšu recenze. Nejraději čtu fantasy či YA. Není den, kdy bych nesáhla po knize. Taky neodolam hezkému filmu či seriálu:)

5 komentářů:

  1. Věřím na věci mezi nebem a zemí.. a tak děkuji za krásný tip na pro mě zajímavou knihu! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavá kniha. Díky za tip na letní čtení... :)

    OdpovědětVymazat
  3. Človek podobným veciam neverí, kým ich nezažije. Kniha znie zaujímavo. Až nebudem taká posera (mám strach z tmy a bývam sama 😅), tak si ju prečítam 🙂

    OdpovědětVymazat
  4. TedA jak jsem viděla zařazeni- duchovní literatura- tak jsem chtela odejít. A přitom ta recenze zní skvele. Miluju tahle témata protože zrovna na tyhle věci mezi zemi a něčím- věřím

    OdpovědětVymazat
  5. Rok po smrti pradědy jsem slychavala rachotit příborník..vzdy v noci, ale nevim jqkou vahu tomu dát, jelikoz mam bujnou fantazii a temto věcem moc nevěřím. :)

    OdpovědětVymazat