úterý 19. května 2015

SVĚT KNIHY 14. - 17. 2015

Největší knižní akce roku. Svět knihy. Všichni vyráží, i ze vzdálených, až nejvzdálenějších, koutů ČR. A ti co nemůžou smutní a truchlí, většinou je od účasti dělí nějaké naprosto závažné důvody, protože jinak by přijeli.

Nechci psát klasický článek, kterých jste v poslední době četli předpokládám tak dvacet minimálně, což bych vás nudila. Takže to shrnu jen hodně krátce.


  1. Vzhledově nejpovedenější stánek? Host 
  2. Nejlepší blogerská 50 % sleva? Jota 
  3. Kdo měl pro čtenáře nejlepší dárečky - mé milované placičky? Yoli 
  4. Díky komu jsem se na veletrh dostala? Metafora 
  5. Nejvíce přednášek? Albatros 
  6. Nejlepší kostýmy? Fantasy koutek
  7. Kde jsem vyhrála v jakémsi losování tři knížky od Omegy a 100 Kč poukázku? Dobrovský

Jaká nakladatelství byste do jednotlivých bodíků doplnili vy?

Na co jsem se těšila, byl VIP sraz s Jotou. Vždycky se ráda potkám na pokec s ostatními (a na výstavišti se mi jinak nedařilo téměř nikoho chytnout!). Dokonce jsme dostali dortíček a kafe. Já si dala malinový, pak tam bylo pár tiramisu. No jo, report o knihách a seznámím vás s příchutí zákusku, klasika. Ze srazu si každý z nás odnášel knížky dle vlastního výběru, já jich měla o to víc, že některé jsou pro vás do plánované soutěže (což je důvod, proč vám neukážu, co jsem si všechno přivezla, protože zatím třídím). Mimo jiné nám sympatická Gábina z Joty řekla, jaká je cesta díla od rukopisu od autora až po pulty knihkupectví.

nejvíc boží vějíř ! využili jsme ho všichni hojně

Nenašla jsem nikde Ročenkomat (fotostánek), což mě docela mrzelo. Ne že bych tak milovala focení. Ehm. Ale ráda bych se s holkami, co jsem tam byla, vyfotila a měla památku. Jako jasně, měla bych tisíc řečí, že se fotit nebudu, možná bych se nakonec ani nefotila, ale teď můžu jen nadávat, že jsem ten Ročenkomat nenašla :-D

Domů jsem jela až k večeru, akce super. Díky všem, které jsem potkala a měla alespoň chviličku s nimi pokecat. Mrzí mě, že jsem nepotkala všechny, co jsem chtěla, ale nějak jsme se minuli. Snad příště.

Žádné komentáře:

Okomentovat