pondělí 11. května 2015

PŘÍPRAVA NA SVĚT KNIHY 2015

Zdravíčko pokladi moji. Už se nám to blíží, knižní akce roku. Loni to byla moje premiéra, letos tedy podruhé. Od čtvrtka 14. do neděle 17. na Holešovickém výstavišti. Jsem tu s takovým kratším článkem, co se mě a této akce týče. 


Vypadá to, že se ukážu v sobotu. Sice jen v době lékařem povolených vycházek, takže spíš než prohlédnout to budu muset proběhnout... Ale i to se počítá. Lepší než vidlemi do zad, nožem do oka nebo kterou slovní hříčku používáte vy.

1.
Chtěla bych se zeptat, jaké jsou vaše wishlisty? Co máte v plánu koupit? Já zatím pořád sepisuji, nemůžu se rozhodnout. Napište mi, prosím, do komentářů, pro co máte v plánu se zastavit. Vážně mě to moc zajímá!

2.
A další věc, moc ráda bych vás co nejvíce potkala a pozdravila a poznala. Koho znám i koho neznám, ráda vás všechny uvidím. A protože je mi jasné, že kdo mě nezná mě neosloví (nebo alespoň já jsem srab a neudělala bych to :-D), připravila jsem pro vás malou lákačku. Kdo mě zastaví a řekne mi heslo (zatím nevím jaké, snad než dopíšu článek napadne mě něco inteligentního), bude si moc vybrat nějaké ze záložek, co mám doma. A věřte, že jich je hodně, někde tu v soutěžích o ně jsem měla fotky, vezmu je všechny, ať máte na výběr :) Oslovíte mě, že jo? Abych věděla, jestli to má vůbec cenu brát s sebou. Nebo není zájem? No, ale znám to, vy a záložky ...

3.
Budu se muset ještě podívat na doprovodný program, snad stihnu něco, co stojí za to. Jaké máte plány, co se programu týká, vy? Nemusí to být jen v sobotu, jakýkoliv den, ať vím, co se tam bude dít pěkného.

Vzhledem k tomu, že článek končí, měla bych vymyslet to heslo ... :-D Takže kdo mě zastaví a řekne "Ahoj Rachel, naval záložky" dostane záložky. Sorry, ale nic lepšího mě nenapadlo. Takže se na vás těším a na viděnou. A nezapomeňte mi v komentářích odpovědět na body 1 wishlist 2 kdo kdy jdete a jestli chcete záložky 3 program. Normálně vás do komentářů nenutím, ale tentokrát mě to faaaakt zajímá! Takže povinně :)

Žádné komentáře:

Okomentovat