čtvrtek 3. ledna 2019

RC: PRINCEZNA V UTAJENÍ

Rosewoodska kronika 1- Princezná v utajení
Connie Glynnová

Rok vydání: 2018
Počet stran: 340
ALBATROS MEDIA SK

Anotace: Ktoré dievča by sa nechcelo aspoň na chvíľu stať princeznou? Lottie Pumpkinová o tom snívala mnoho ráz. A zrazu ju osud zavedie do jednej izby v elitnej internátnej škole Rosewood Hall, kam sa dostala na štipendium, s Ellie Wolfovou, princeznou, ktorá vždy túžila po pravom opaku – byť úplne obyčajným dievčaťom.Zdá sa, že riešenie ich problémov je smiešne jednoduché. Stačí si vymeniť úlohy a je to! Lenže prísne strážené tajomstvo niekto odhalí. A niet sa čo diviť, v Rosewoode totiž nič nie je také, ako to na prvý pohľad vyzerá. A šťastné konce sú vyhradené pre rozprávky, nie pre skutočný život…



Táto nádherná knižka je venovaná predovšetkým malým princeznám.Autorka nás zavedie do Rosewoodu kde Lottie chodí do školy a na interáte býva s princeznou, ale nikto o tom nevie.Čo sa stane ak sa to niekto dozvie ? Knižka je písaná v er-forme čo mi trochu vadilo ale po pár stránkach som si zvykla ďalej je delená na tri časti.Zo začiatku sa mi to čítalo pomaly ale potom sa to rozbehlo a koniec bol veľmi otvorený takže sa neviem dočkať ďalšej časti.Je to veľmi milá a oddychová knižka. Na niektorých častiach som sa dosť nasmiala. A Jamieho zbožnujem. Je písaná pre mladších čitatelov a preto sú v knižke veľmi pekne popísané kamarátstva .Na konci knižky nájdeme Poznámku alebo taký kratší list od autorky čitatelom. Grafické spracovanie je uplne dokonalé.No chýbali mi tam trošku obrázky. Určite sa ju olatí mať doma v knižnici.

Žádné komentáře:

Okomentovat