úterý 2. října 2018

AUDIORC: TVÁŘ VODY

AUDIO: Tvár vody
Autor: Daniel Kraus a Guillermo del Toro

Interpret: Jitka Ježková a Pavel Soukup
Délka:12:43h
Vydavatel: One Hot Book, 2018

Anotace: Němá Elisa žije v malé špeluňce nad kinem Arcade v Baltimoru. Pracuje jako uklízečka v přísně střeženém výzkumném středisku a jejími jedinými přáteli jsou stárnoucí malíř Giles a kolegyně Zelda. Jednoho dne jí však na seznam úkolů přibyde nová laboratoř, jíž obývá živý objekt tajného vládního experimentu – humanoidní vodní tvor. V džungli byl znám jako Deus Brânquia neboli Žabernatý bůh, zde je předurčen k vivisekci. Mezi němou dívkou a zvláštní bytostí vznikne nečekané pouto, které navždy změní jejich osudy.

Elisa je nepočujúca upratovačka ktorá robí pre Stricklanda ktorý pracuje na prísne tajnom vládnom experimente ktorého súčasťou je Amphibian ktorému robia nie príliš prijemné dokonca mučivé veci, raz to Elisa uvidí a je zvedavá čo je to za tvora. Začne tam chodiť častejšie po tajomky a skúša zistiť čo je to za tvora a zoznamovať sa s ním tým že mu nosí na tvrdo uvarené vajíčka, tvor si ju oblúbi a stanú sa priatelmi po čase aj niečo viac...

Príbeh ma neskutočne dostal aj keď to opäť nebol môj žáner a bolo to na mňa drsné... neviem prečo ma lákajú takéto fantasy príbehy. Určite sa táto kniha bude páčiť milovníkom fantasy a vojnovej tématiky. Každopádne veľmi sa mi páčila hodnotím ju štyrmi hviezdičkami z piatich a ďakujem audiolibrixu za možnosť vypočuť si túto knihu.

Předloha filmu v režii Guillerma del Tora oceněného čtyřmi Oscary. 

Žádné komentáře:

Okomentovat