středa 28. února 2018

RC: ŠEST VRAN

HOSTUJÍCÍ ČLÁNEK

Šest vran
Autorka: Leigh Bardugo
Rok vydání: 2017
Počet stran: 384

Anotace: Ketterdam – rušné přístavní město, kde se dá za peníze koupit naprosto cokoliv. Nikdo to neví lépe než Kaz Brekker, fenomenální podvodník a zloděj. Neštítí se žádné špinavé práce a dokáže vybruslit z každé situace. Jednoho dne dostane nabídku, na kterou by kývl jen šílenec. Pohádková odměna však několikanásobně převyšuje všechna nebezpečí, která ze sebevražedné zakázky plynou. Sám to ale nezvládne. Bude potřebovat další pomocníky… Trestance prahnoucího po pomstě. Zázračného střelce se slabostí pro hazardní hry. Černou ovci z prominentní rodiny na útěku z domova. Špiónku pohybující se neslyšně jako stín. Dívku využívající svoji krásu jako smrtící zbraň. Šest nebezpečných psanců se pokusí o nemožné – vloupat se do Ledového paláce, nejstřeženější pevnosti světa. Kdo z nich přežije? Jaká tajemství vyplavou na povrch? Odvrátí nebezpečí, které hrozí světu?

Pocity před čtením knihy: 
Tato kniha byla hodně propagována a mne zajímalo, jestli tato kniha si zaslouží být vychválena až do nebes oprávněně. Kniha je velká a opravdu se nedá přehlédnout. Obálka je na první pohled velmi zajímavá a barvy jsou krásně sladěny. Hlavně se mi líbí červené detaily, protože černá a červená se k sobě prostě hodí. Bez přebalu je celá kniha černá  pouze s červeným názvem, což vypadá naprosto úžasně! V knize se nachází dvě mapy (ano,​ dvě!) a to je pro člověka, který ujíždí na mapách něco senzačního! Nečetla jsem Grišu, která se odehrává ve stejném světě, ale snad to vadit nebude. :)
Názor při čtení: 
Páni! Tato kniha je prostě nářez! Nic víc k tomu nejde dodat... Postavy jsou velmi zajímavé a každý si zde určitě najde svého favorita. Jsem ráda, že tyto postavy nejsou klasičtí andílci se svatozáří (jak to v podobných knihách bývá). Každá z postav má svou tajemnou minulost, která se nám postupně odhaluje v průběhu knihy. Tyto vzpomínky jsou do celého příběhu krásně zakomponované.​ V knize jsem se celkem rychle  zorientovala, takže, pokud jste nečetli Grišu (jako já), tak to vůbec nevadí. Začátek knihy je trošku pomalejší, ale to už je pomalu zvykem u knih, abych​om jsme se stačili seznámit s hlavními postavami. Děj je jinak plynulý, ale přesto je zde spoousta akce, která vás nutí číst dál a čekat, co se v knize stane. V knize se také vyskytuje velké množství zvratů, které jsem opravdu nečekala. Když jsem tuto knihu nečetla, tak jsem na ni musela myslet a (to mi věřte) se mi stává jen s pár opravdu zajímavými knihami, které mě musí hoodně zaujmout.
Konečné zhodnocení: 
Co říct na konec? Vůbec nepřemýšlejte a tuto knihu si přečtěte! :)
Spahejtle
----------------- 
Ahoj! Jmenuji se Magda, je mi 15 let. Jsem knihomolka, která ujíždí hlavně na YA, sci-fi, fantasy a dystopických knihách. Kromě čtení také ráda vyrábím rekvizity ze seriálu a knih. Ráda zkouším různé make-up produkty, ale nejsem žádný profesionál. :) Také miluji cestování a ochutnávání místních spacialit. Doufám, že se Vám budou mé příspěvky líbit. :) Pac a knihu 

2 komentáře:

  1. Bezva článek. :) Autorku i přes nízký věk chválím. :) Knihu miluju. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju,
      jsem moooc ráda, že se ti recenze líbila. 😊💚 Autorku taky chválím. :) Tatoo kniha je skvělá...
      Magda

      Vymazat