středa 2. září 2015

BLOGTOUR DOMINIKA DÁNA - SOUTĚŽ

Tým Dominika Dána, nejúspěšnějšího spisovatele Slovenska, mě kontaktoval, zda-li bych se chtěla účastnit, spolu s pár dalšími vybranými, jejich blogtour ke knize Rudý kapitán. Protože jsem od DD již dvě knihy knihy četla a líbily se mi, na nabídku jsem kývla. A tak jsme tady. Akce trvá od 1.9. do 15.9., kdy u mě (a ostatních) najdete 6 článků na různá témata. Nebude chybět ani soutěž o dva výtisky Rudého kapitána, tak zůstaňte naladěni! :)


Blogtour u mě začne (neobvykle, protože to bývá většinou na konci) soutěží. Proč? Protože bych tu ráda rozvířila debatu, chtěla bych, aby výherce byl někdo, kdo se o autorovy knihy vážně zajímá a ne jen někdo, kdo vyplní pár údajů protože soutěž, tak proč ne, email, sledování a knížka je doma, založím si ji a šlus.

Moje podmínky jsou následující:
  • Zapojte se do blogtour. Sdílejte články, čtěte a především KOMENTUJTE
  • Výherce vyberu z komentářů, jak se bude zapojovat a debatovat a vyjadřovat k tématu. Předem upozorňuji, že lépe budou hodnoceni ti, kdo se budou věnovat celou dobu a uvidím zájem a ne poslední den soutěže napíšou ke všemu dva příspěvky typu "pěkný článek" a "to bych si rád/a přečetl/a" ;)
  • Na konec nějakého komentáře, stačí k jednomu, prosím připište email, abych vás mohla kontaktovat.
  • Výherci budou dva, vyberu je po ukončení blogtour 15.9.  vyhrají Rudého kapitána. 


Kdo jde do toho se mnou? A nehlaste se všichni, knížky budu mít k dispozici jenom dvě pro vás :)

Žádné komentáře:

Okomentovat